Αν και το τυρί cottage πρόκειται για ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα τυριά, οι ειδικοί αποκαλύπτουν ότι μπορεί να κάνει… «θαύματα» για τα οστά μας. Συγκεκριμένα, η κατανάλωση τυριού κότατζ μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση της υγείας των οστών, επειδή είναι πλούσιο σε ασβέστιο, ένα μέταλλο από το οποίο οι περισσότερες γυναίκες δεν λαμβάνουν σε επαρκείς ποσότητες.

Τι μας προσφέρει το τυρί cottage
Εκτός από καλή πηγή ασβεστίου που υποστηρίζει τα οστά, καθώς ένα φλιτζάνι καλύπτει περίπου το 17% της ημερήσιας ανάγκης μας σε ασβέστιο, το τυρί cottage είναι επίσης πλούσιο σε Β12, απαραίτητη για υγιή αίμα και νευρικά κύτταρα, βιταμίνη Β2, που βοηθά το σώμα σας να μετατρέπει τους υδατάνθρακες σε καύσιμο και καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες, φώσφορο, δομικό στοιχείο για γερά οστά και δόντια και το σελήνιο, ένα ιχνοστοιχείο που προστατεύει από τη βλάβη των κυττάρων, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Ειδικότερα ένα φλιτζάνι τυρί cottage 2% καλύπτει:

17% της ημερήσιας ανάγκης σε ασβέστιο.
38% της ημερήσιας ανάγκης σε Β12.
26% της ημερήσιας ανάγκης σε φώσφορο.
40% της ημερήσιας ανάγκης σε Β2.
58% της ημερήσιας ανάγκης σε σελήνιο.
Όταν πρόκειται για την κατανάλωση τυριού cottage, το μόνο πράγμα που πρέπει να έχετε κατά νου είναι ότι μαζί με όλα αυτά τα υπέροχα θρεπτικά συστατικά, μεταφέρει επίσης πολύ νάτριο, περίπου 30% της συνιστώμενης πρόσληψης για μια ημέρα.

«Φουλ» στην πρωτεΐνη
Εκτός από την ικανότητά του να υποστηρίζει την υγεία των οστών, ένα από τα καλύτερα οφέλη του για την υγεία είναι η υψηλή του περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη. Αυτό το καθιστά μια καλή επιλογή για φαγητό ή σνακ μετά την προπόνηση.

«Μισό φλιτζάνι τυρί cottage με φέτες ροδάκινου παρέχει αρκετή πρωτεΐνη για την υποστήριξη της μυϊκής αποκατάστασης, το ασβέστιο, το νάτριο και το κάλιο για την αντικατάσταση των ηλεκτρολυτών που χάνονται στον ιδρώτα και τους υδατάνθρακες που απαιτούνται για την αναπλήρωση των αποθεμάτων γλυκογόνου» μας λένε οι ειδικοί. Καταναλώστε αυτό το σνακ μέσα σε 30 λεπτά από την προπόνησή σας για τα καλύτερα αποτελέσματα.