Μια νέα εφαρμογή «λύνει τα χέρια» τουριστών και ξενοδόχων αφού οι μεν επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες του ξενοδοχείου μέσω μίας mobile εφαρμογής για smartphone, οι δε ξενοδόχοι να διαχειρίζονται μέσω tablet τα αιτήματά των πελατών τους.
Αφορμή για τη δημιουργία της έξυπνης εφαρμογής, που λέγεται “Tourismart”, στάθηκε η προσωπική εμπειρία που είχε η Co-founder & Head of Operations της εταιρείας, Μάγκυ Κοντού, όταν η παραγγελία που είχε κατά την διαμονή της σε ένα ξενοδοχείο, καθυστέρησε να φτάσει στο δωμάτιό της.
Με το Tourismart o επισκέπτης δεν στέλνει απλά μήνυμα στην ρεσεψιόν, μπορεί να χρησιμοποιήσει όλες τις υπηρεσίες, όπως το roomservice, τις κρατήσεις εστιατορίου, τις παραγγελίες, κ.α.
Επιπρόσθετα, οι ξενοδόχοι έχουν πρόσβαση σε συμπεριφορικά χαρακτηριστικά αναφορικά με τα ενδιαφέροντα των επισκεπτών τους, συνθέτοντας ένα προφίλ που υποδηλώνει τι προτιμά ή τι αγοράζει ο εκάστοτε πελάτης.
Τα στοιχεία δείχνουν πως οι ξενοδόχοι ανά τον κόσμο έχουν «αγκαλιάσει» αυτή τη νέα υπηρεσία, με την lite έκδοση της να χρησιμοποιείται ήδη σε περισσότερα από 400 ξενοδοχεία σε περισσότερες από 35 χώρες παγκοσμίως και την ολοκληρωμένη έκδοση σε 35 ξενοδοχεία στην Ελλάδα!
«Μεγάλη χρήση παρατηρείται σε Γαλλία, Ιταλία και τις ΗΠΑ, ενώ για τους επόμενους μήνες εστιάζουμε στην ευρωπαϊκή αγορά. Παράλληλα, η συνεργασία της εταιρίας με την COSMOTE αναμένεται να εδραιώσει την παρουσία μας στον χώρο. Το κόστος διαμορφώνεται ανάλογα τις υπηρεσίες που προσφέρονται μέσω της εφαρμογής, καθώς και από τον αριθμό δωματίων της επιχείρησης. Η υπηρεσία είναι συνδρομητική και ξεκινά από 25 ευρώ το μήνα», δήλωσε η κυρία Κοντού στο fortunegreece.com.
Αξίζει να αναφερθεί πως αρωγός στην όλη προσπάθεια ήταν η Eurobank καθώς το Tourismart απέκτησε επιχειρηματική υπόσταση χάρη στη συμμετοχή του στο egg, μια πρωτοβουλία Eταιρικής Kοινωνικής Eυθύνης της Eurobank που σχεδίασε και υλοποιεί σε συνεργασία με το Corallia.