Οι περισσότεροι θα συμφωνήσουν ότι το καλύτερο πράγμα με το να γυμνάζεστε το πρωί είναι ότι έχετε «ξεμπερδέψει» από νωρίς και δεν χρειάζεται να το σκέφτεστε ή να οργανώνετε την ημέρα σας γύρω από την προπόνησή σας. Οι νυχτερινές ή και βραδινές προπονήσεις μπορεί να αποδειχθούν.. πρόκληση, ειδικά αν προκύψει κάτι μετά την δουλειά, όπως μια υποχρέωση ή δέσμευση.
Γιατί να γυμνάζεστε κάθε πρωί

Ανεξάρτητα από το πώς ή πότε θα επιλέξετε να γυμναστείτε, τα οφέλη είναι πράγματι πολλά.

Μερικοί όμως, από τους λόγους που θα σας κάνουν να θέλετε να γυμνάζεστε κάθε πρωί, περιλαμβάνουν:
Καλή διάθεση από νωρίς

Οι ενδορφίνες και η σεροτονίνη, οι νευροδιαβιβαστές που τονώνουν το αίσθημα ευτυχίας και παράγονται όσο γυμνάζεστε, είναι εξαιρετικοί οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, αλλά μπορούν πράγματι να αλλάξουν την καθημερινότητά σας, αν ξεκινούν την δράση τους… από το πρωί.

Ενώ ο διαλογισμός, το γέλιο ή η κατανάλωση σοκολάτας αυξάνουν τα επίπεδα ενδορφινών, δεν μπορούν να τα αυξήσουν τόσο όσο η έντονη άσκηση για μια ώρα ή και περισσότερο.
Χαρούμενη καρδιά

Ερευνητικά δεδομένα επίσης αναφέρουν ότι η πρωινή προπόνηση μπορεί επίσης να ωφελήσει όλους όσοι έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση (υπέρταση).

Η μελέτη διεξήχθη από την Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία (AHA) και μελέτησε γυναίκες και άνδρες ηλικίας μεταξύ 55 και 80 ετών. Οι ερευνητές διαπίστωσαν επίσης ότι μπορεί να είναι ακόμη πιο ωφέλιμο να συνδυάζετε τις πρωινές προπονήσεις σας με συχνές, σύντομες πρωινές βόλτες.
Γίνεται συνήθεια χωρίς κόπο

Αν θέλετε να δημιουργήσετε μια νέα συνήθεια, δίχως να προσπαθήσετε πολύ, είναι καλύτερο να την συνδυάσετε με μια παλαιότερη, ήδη καθιερωμένη.

Δεδομένου ότι οι περισσότερες από τις δια βίου συνήθειές μας γίνονται το πρωί – σκεφτείτε ότι κάθε πρωί βουρτσίζετε τα δόντια σας, πίνετε καφέ, πλένετε το πρόσωπό σας – είναι επίσης πιο εύκολο να «στριμώξετε» μια προπόνηση εκείνο το διάστημα.