Συγκεκριμένες τροφές σε συνδυασμό με έναν υγιεινό τρόπο ζωής μπορούν να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα, πράγμα που μπορεί να μειώσει σημαντικά τις πιθανότητες να εμφανίσετε κρύωμα ή να «κολλήσετε» γρίπη. Το «κλειδί», σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι να μην περιμένετε μέχρι να αρρωστήσετε για να κάνετε αυτές τις αλλαγές.
Διατροφή για γερό ανοσοποιητικό

Μερικές συμβουλές των ειδικών περιλαμβάνουν:

Προτιμήστε τις πραγματικές τροφές

Τα τρόφιμα είναι καλύτερα για την υποστήριξη του ανοσοποιητικού σας συστήματος, επειδή παίρνετε όλα τα διατροφικά οφέλη. Για παράδειγμα, η κατανάλωση ενός φρέσκου πορτοκαλιού δεν σας χαρίζει μόνο βιταμίνη C αλλά και έναν συνδυασμό θρεπτικών συστατικών, όπως μαγνήσιο, κάλιο, φυλλικό οξύ, βιταμίνη Β-6 και φλαβονοειδή πλούσια σε αντιοξειδωτικά.

Ενώ γνωρίζουμε ότι η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα, η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C θα βοηθήσει να διατηρήσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα ισχυρό.

Το ανοσοποιητικό σας σύστημα είναι αυτό που προστατεύει το σώμα σας από λοιμώξεις και οι τροφές που τρώτε έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην ικανότητα του ανοσοποιητικού σας συστήματος να καταπολεμά τα κρυολογήματα και τη γρίπη.
Φρούτα και λαχανικά

Η κατανάλωση πολλών φρούτων και λαχανικών μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα ισχυρό. Μάλιστα, τείνουμε να καταναλώνουμε λιγότερα κατά τους χειμερινούς μήνες ενώ θα έπρεπε να κάνουμε το αντίστροφο.

Χρειαζόμαστε τουλάχιστον, πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών κάθε μέρα για να παίρνουμε τις απαραίτητες βιταμίνες, τα μέταλλα, τις φυτικές ίνες και τα αντιοξειδωτικά, όλα όσα χρειαζόμαστε για ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα.
Μην ξεχνάτε τις πρωτεΐνες και τα δημητριακά ολικής

Είναι ιδανικό στην διατροφή σας να περιλαμβάνονται κρέατα, ψάρια, πουλερικά, γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά, όσπρια, δημητριακά ολικής άλεσης, ξηρούς καρπούς και σπόρους.

Οι πηγές πρωτεΐνης όπως τα άπαχα κρέατα, τα γαλακτοκομικά, τα αυγά και τα όσπρια είναι ιδιαίτερα σημαντικές επειδή παρέχουν τα αμινοξέα που χρειάζεται το σώμα σας για να χτίσει τα συστατικά του ανοσοποιητικού σας συστήματος.

Η κατανάλωση άπαχου κρέατος σας βοηθά επίσης να αποφύγετε την έλλειψη ψευδαργύρου και σιδήρου, τα οποία και τα δύο μπορούν να επηρεάσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα.