Πολυαναμενόμενο και με προοπτική (και ελπίδα) για προβολή και σε επόμενες σεζόν ήταν το project του Μάρκου Σεφερλή για τον ΑΝΤ1 αλλά και για το πιστό κοινό που τον ακολουθεί. Ωστόσο, η φερόμενη ως κωμική σειρά «Super Mammy» που έκανε πρεμιέρα την Κυριακή 3 Απριλίου, δεν θα πάρει εισιτήριο για δεύτερη σεζόν λόγω των έντονων αντιδράσεων που υπήρξαν για το περιεχόμενό της.

 

Σύμφωνα με την εκπομπή «Open Weekend», μετά τις αντιδράσεις που υπήρξαν για τις σεξιστικές και ομοφοβικές ατάκες που ακούστηκαν στα πρώτα επεισόδια της σειράς, δεν υπάρχει διάθεση από το κανάλι του Αμαρουσίου να ανανεώσει τη «Super Mammy» για την επόμενη σεζόν.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το ρεπορτάζ του πρωινού μαγκαζίνο του Open, το πρόβλημα δεν είναι τα νούμερα τηλεθέασης, αλλά το content της κωμικής σειράς, καθώς στην εποχή που ζούμε δεν χωράνε τέτοιου είδους αστεία. Στο πλαίσιο του ρεπορτάζ αναφέρθηκε και το …σενάριο για αλλαγή σεναρίου. Πόσο πιθανό είναι όμως κάτι τέτοιο από τη στιγμή που το format του βασίζεται σε ξένο σενάριο;

 

Κάποιες από τις ατάκες της σειράς που ξεσήκωσαν το κοινό
«Η βότκα είναι λιπαντικό για να κατεβάζουν τα βρακιά τους οι γυναίκες», «Super Mammy» 2022 μ.Χ. Αυτή ήταν μία από τις ατάκες που ακούστηκαν το βράδυ της Κυριακής (3/4) στο νέο project του Μάρκου Σεφερλή, ο οποίος επέστρεψε στην τηλεόραση με vibes -πιο 1990 και από το 1990. Στη σειρά «Super Mammy», ο κωμικός ηθοποιός υποδύεται τη Χαρίκλεια, μία «Ελληνίδα μάνα» κομμένη και ραμμένη σε στερεότυπα και cliche- διές. Μία σειρά η οποία είναι βασισμένη σε ξένο φορμάτ, που δημιουργήθηκε πριν από περίπου 30 χρόνια και για κάποιο λόγο αναβιώνει το 2022 στην Ελλάδα.

 

Στη σειρά αυτή, υπάρχει σκηνή με τη Χαρίκλεια που περιγράφει ότι έτρεχε να προλάβει έναν βιαστή στον δρόμο. Στη σειρά αυτή παρουσιάζονται gay χαρακτήρες ως καρικατούρες, οι άνδρες πως θέλουν μόνο σεξ, ενώ οι γυναίκες συστήνονται ως εργαλεία που έχουν μονίμως τα χρήματα στο μυαλό τους. Στη σειρά αυτή ακούγονται ατάκες όπως «Η βότκα είναι λιπαντικό για να κατεβάζουν τα βρακιά τους οι γυναίκες». Στη σειρά αυτή που σημείωσε 14,1% στο γενικό σύνολο και 15% στο δυναμικό κοινό, το Twitter αντέδρασε με τους περισσότερους να μην μπορούν να διαχειριστούν αυτά που άκουσαν.