Ανάμεσα στις ταινίες που θα δούμε αυτήν την εβδομάδα είναι ο “Μετρητής Καρτών” σε σενάριο και σκηνοθεσία του Πολ Σρέιντερ, η αργεντίνικη κωμωδία “Σήμερα φτιάχνουμε τον κόσμο”, και το πολυαναμενόμενο σίκουελ “Jurassic World: Κυριαρχία”.

Μετρητής Καρτών
Σκηνοθεσία/Σενάριο: Πολ Σρέιντερ

Η ταινία ακολουθεί τον Γουίλιαμ Τελ (Όσκαρ Αϊζακ), έναν τζογαδόρο και πρώην στρατιωτικό, ο οποίος, όντας στοιχειωμένος από αποφάσεις του παρελθόντος του, το μόνο που θέλει πλέον είναι να παίζει χαρτιά. Όταν τον πλησιάσει ένας νεαρός, ο Κερκ (Τάι Σέρινταν), ο οποίος ζητάει βοήθεια για να εκδικηθεί έναν κοινό εχθρό και των δύο, ο Τελ βλέπει μια ευκαιρία για λύτρωση. Χρηματοδοτούμενος από τη μυστηριώδη Λα Λίντα (Τίφανι Χάντις), ο Τελ παίρνει μαζί του τον Κερκ και πάνε από καζίνο σε καζίνο, μέχρι που βάζουν στόχο να νικήσουν το World Series of Poker στο Λας Βέγκας. Όμως αποδεικνύεται ότι ο Κερκ είναι αδύνατον να συμπεριφερθεί έντιμα, και αυτό παρασέρνει τον Τελ πίσω στο σκοτάδι του παρελθόντος του.


Σήμερα φτιάχνουμε τον κόσμο
Σκηνοθεσία: Άριελ Βίνογκραντ

Ο Ντέιβιντ Σαμαράς, ο επονομαζόμενος και «Γκριέγκο», δηλαδή «ο «Έλληνας», είναι ο αδιαφιλονίκητος σταρ της αργεντίνικης trash tv! Η εκπομπή του «Σήμερα φτιάχνουμε τον κόσμο» είναι από κάθε άποψη μια αθλιότητα, με μεγάλη όμως θεαματικότητα. Υποτίθεται ότι καθημερινοί άνθρωποι έρχονται και εξομολογούνται στο φιλοθεάμον κοινό το οικογενειακό, ή ερωτικό τους πρόβλημα, το οποίο λύνεται με την παρέμβαση του παρουσιαστή. Στην πραγματικότητα, όλα είναι ψεύτικα, οι «προσκεκλημένοι» είναι ηθοποιοί, και το μόνο που φτιάχνεται είναι ο τραπεζικός λογαριασμός και το δημόσιο προφίλ του Σαμαρά, γιατί στην ιδιωτική του ζωή τα έχει κάνει θάλασσα: διάφορες κοπελιές έρχονται και φεύγουν από τη ζωή του. Η πιο σταθερή σχέση που έχει είναι με τον μικρό του γιο, όχι τόσο γιατί τον αγαπά και τον νοιάζεται, αλλά γιατί είναι υποχρεωμένος δικαστικώς να το κάνει.


Παρίσι, 13ο Διαμέρισμα
Σκηνοθεσία/Σενάριο: Ζακ Οντιάρ

Παρίσι, 13ο διαμέρισμα. Η Εμιλί γνωρίζει τον Καμίλ. Στον Καμίλ αρέσει η Νορά, η οποία συναντά την Αμπέρ. Τρία κορίτσια και ένα αγόρι. Είναι φίλοι, κάποιες φορές εραστές, συχνά και τα δύο. Τέσσερις νέοι επαναπροσδιορίζουν τι είναι ο έρωτας σήμερα.


Βαγόνι Αριθμός 6
Σκηνοθεσία/Σενάριο: Γιούχο Κουοσμάνεν

Μια νέα γυναίκα, φοιτήτρια αρχαιολογίας από τη Φινλανδία, φεύγει από μια αινιγματική ερωτική σχέση στη Μόσχα παίρνοντας το τρένο για το αρκτικό λιμάνι του Μουρμάνσκ αναζητώντας τα περίφημα πετρογλυφικά που έχουν ανακαλυφθεί εκεί. Αναγκασμένη να μοιραστεί το μακρύ ταξίδι και το μικρό κουπέ με έναν Ρώσο μεταλλωρύχο, καθώς το τρένο προχωράει προς τον αρκτικό κύκλο, οι δυο τους συνειδητοποιούν ότι μοιράζονται ένα ταξίδι που θα αλλάξει τον τρόπο που βλέπουν τη ζωή.


Ο γάιδαρος, ο εραστής μου κι εγώ
Σκηνοθεσία/Σενάριο: Καρόλ Βινιάλ

Μήνες τώρα, η Αντουανέτα περιμένει πως και πως το καλοκαίρι για μια ρομαντική εβδομάδα με τον εραστή της Βλαντίμιρ. Τελευταία στιγμή εκείνος ακυρώνει: η γυναίκα του κανόνισε οικογενειακή εκδρομή στην οροσειρά Σεβέν με γάιδαρο! Εγκαταλειμμένη, η Αντουανέτα αποφασίζει να ακολουθήσει και αυτή το μονοπάτι. Όταν φτάνει εκεί, ο Βλαντίμιρ πουθενά, μόνο κάποιος Πάτρικ – ένας ανυπάκουος γάιδαρος – που θα τη συνοδεύσει στο περίεργο ταξίδι της…


Jurassic World: Κυριαρχία
Σκηνοθεσία/Σενάριο: Κόλιν Τρέβεροου

Αυτό το καλοκαίρι, θα βιώσουμε την επική ολοκλήρωση της εποχής του Jurassic, καθώς δυο γενιές συναντιούνται για πρώτη φορά. Από τον αρχιτέκτονα και σκηνοθέτη του Jurassic World Κόλιν Τρέβοροου, η «Κυριαρχία» διαδραματίζεται τέσσερα χρόνια μετά την καταστροφή της Νήσου Νούμπλαρ. Οι δεινόσαυροι τώρα ζουν και κυνηγούν μαζί με τους ανθρώπους σε όλον τον κόσμο. Αυτή η εύθραυστη ισορροπία θα αναμορφώσει το μέλλον και θα καθορίσει μια για πάντα αν τα ανθρώπινα όντα θα παραμείνουν οι κορυφαίοι θηρευτές σε έναν πλανήτη που μοιράζονται τώρα με τα πιο τρομακτικά πλάσματα της ιστορίας.


Χαμένες Ψευδαισθήσεις
Σκηνοθεσία/Σενάριο: Ξαβιέ Τζιανολί

Ο Lucien είναι ένας νέος και άσημος ποιητής της Γαλλίας του 19ου αιώνα. Έχει μεγάλες προσδοκίες και θέλει να προκαλέσει την τύχη του. Έτσι αφήνει το πατρικό του σπίτι στην επαρχία για να κυνηγήσει τα όνειρα του στο Παρίσι. Σύντομα θα βρεθεί χαμένος σε μια μεγάλη πόλη όπου κυριαρχεί ο νόμος του κέρδους και της υποκρισίας.