Όλοι θέλουμε να ζήσουμε περισσότερο αλλά και καλύτερα. Τώρα, οι ειδικοί αποκαλύπτουν ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε και μάλιστα, εύκολα μιας και υπάρχουν μερικές συνήθειες που θα μας οδηγήσουν αρκετά βήματα πιο κοντά στην πολυπόθητη μακροζωία. Μερικές από αυτές, περιλαμβάνουν:
Ζούμε περισσότερο με ισχυρές σχέσεις

Αν και είναι απαραίτητο, το να ζεις μια μακρά, υγιή, ευτυχισμένη ζωή υπερβαίνει απλώς την τακτική άσκηση και την καλή διατροφή. Ζούμε περισσότερο αλλά και καλύτερα όταν διαμορφώνουμε ισχυρές και υγιείς σχέσεις με τους ανθρώπους στην ζωή μας.

Η καλλιέργεια ισχυρών σχέσεων με άλλους ανθρώπους είναι ένας ακόμη πυλώνας, σύμφωνα με τους ειδικούς. Αναρωτιέστε πώς θα τα καταφέρετε;

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι μακροβιότεροι άνθρωποι στον κόσμο ακολούθησαν μερικές θεμελιώδεις αρχές σχέσεων, οι οποίες περιλαμβάνουν τη δημιουργία ισχυρών δεσμών, την ενεργό κοινωνική ζωή, την εστίαση σε κοινά γεύματα αλλά και το να είναι γεωγραφικά κοντά με τα αγαπημένα τους πρόσωπα.
Πρωινές συνήθειες μακροζωίας

Ακολουθούμε ρουτίνες από παιδιά και σύμφωνα με τους ειδικούς η πρωινή ίσως να είναι και η σημαντικότερη. Μάλιστα, οι άνθρωποι που ζουν περισσότερο εξασκούν ορισμένες πρωινές συνήθειες για μακροζωία καθημερινά.

Οι τέσσερις βασικές πρωινές συνήθειες περιλαμβάνουν: να βρείτε τον σκοπό σας, αυτό δηλαδή που σας ωθεί να σηκώνεστε γεμάτοι ενέργεια από το κρεβάτι κάθε πρωί, να τρώτε ένα καλό και θρεπτικό πρωινό, να απολαμβάνετε ένα φλιτζάνι καφέ και να χαρίσετε ένα καλό σχόλιο στον πρώτο άνθρωπο που θα δείτε.

Ναι, αυτό ισχύει ειδικά αν πρόκειται για το είδωλό σας στον καθρέφτη.
Καθίστε στο… πάτωμα

Μερικοί από τους μακροβιότερους ανθρώπους, σύμφωνα με τους ειδικούς, δεν επιλέγουν την άνεση του καναπέ αλλά προτιμούν να… κάθονται στο πάτωμα. Και, αν έχετε κάτσει ποτέ στο πάτωμα, ξέρετε ότι το να σηκωθείτε απαιτεί κάποια σοβαρή μυϊκή δύναμη.

Επομένως, είναι λογικό αν σηκώνεστε πολλές φορές από το πάτωμα καθημερινά, αποκομίζετε πολλά οφέλη που περιλαμβάνουν ισχυρότερο πυρήνα και καλύτερη ισορροπία, στοιχεία που συμβάλλουν στην μείωση των πτώσεων, μία από τις κορυφαίες αιτίες ακούσιου θανάτου για τα άτομα άνω των 65 ετών.

Τούτου λεχθέντος, εάν θέλετε να εφαρμόσετε αυτή τη συνήθεια του καθίσματος στο πάτωμα, οι ειδικοί σημειώνουν ότι είναι απαραίτητο να προσέχετε τη στάση σας. Εξετάστε το ενδεχόμενο να επενδύσετε σε ένα μαξιλάρι για βέλτιστη ευθυγράμμιση.