Η εγκυμοσύνη είναι μια δύσκολη περίοδος για πολλούς λόγους, τόσο σωματικά όσο και ψυχικά. Το σώμα σας αλλάζει με διάφορους τρόπους για να φιλοξενήσει το μωράκι που μεγαλώνει μέσα σας. Στην πραγματικότητα, η ανάπτυξη ενός μωρού είναι ένα τόσο απαιτητική για το σώμα όσο το να τρέχετε σε μαραθωνίους για δέκα μήνες, σύμφωνα μάλιστα με έρευνα. Για να προετοιμαστείτε για αυτή τη μνημειώδη εμπειρία, σκεφτείτε να προσθέσετε την γυμναστική στη καθημερινή σας ρουτίνα. Συνολικά, προσφέρει πολλά οφέλη τόσο για εσάς όσο και για το μωρό σας. Επιπλέον, οι περισσότερες ασκήσεις είναι ασφαλείς για εγκύους, αλλά υπάρχουν ορισμένες συγκεκριμένες ασκήσεις και εντάσεις που πρέπει να αποφεύγονται.

Ορισμένες ασκήσεις θα σας προσφέρουν επίσης πολύ περισσότερα οφέλη από άλλες βοηθώντας στη μείωση των πιθανών ανησυχιών για την υγεία καθώς και του πόνου και της δυσφορίας. Η άσκηση μπορεί ακόμη και να σας βοηθήσει να προετοιμαστείτε για τον τοκετό.

Απλώς βεβαιωθείτε ότι έχετε συμβουλευτεί τον γιατρό σας πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε νέο πρόγραμμα άσκησης.

Ποια τα οφέλη της γυμναστικής στην εγκυμοσύνη;
Η άσκηση συνιστάται σε όλους, συμπεριλαμβανομένων των γυναικών που είναι έγκυες. Και, επίσης, αυξάνει το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης και ενισχύει το καρδιαγγειακό σας σύστημα.

Στην πραγματικότητα, η έρευνα δείχνει ότι οι μητέρες και τα μωρά έχουν καλύτερη υγεία χάρη στην προγεννητική άσκηση. Το σημαντικό είναι να παραμείνετε δραστήριες καθώς και να ακολουθείτε τις συμβουλές του γιατρού σας.

Τα οφέλη της άσκησης στην εγκυμοσύνη περιλαμβάνουν:

Συντομότερος τοκετός.
Λιγότερος κίνδυνος πρόωρου τοκετού.
Λιγότερες επιπλοκές κατά την εγκυμοσύνη και τον τοκετό.
Συντομότερη παραμονή στο νοσοκομείο.
Μειωμένος κίνδυνος διαβήτη κύησης και προεκλαμψίας.
Υγιέστερα μωρά με λιγότερες πιθανότητες για μελλοντικά προβλήματα καρδιαγγειακής υγείας.
Ταχύτερη ανάπτυξη του εγκεφάλου του βρέφους.
Λιγότερος πόνος στην μέση και την πλάτη για την μαμά.
Μειωμένη δυσκοιλιότητα.
Μειωμένες πιθανότητες καισαρικής.