15 εκατ. νέους ακολούθους και «χρυσό» συμβόλαιο με τη Louis Vuitton απέκτησε η Νοτιο-κορεάτισσα σταρ του Squid Game
ΗJung Ho-yeon ήταν ένα απλό μοντέλο στη Νότια Κορέα μέχρι που μπήκε στη ζωή της η σειρά-φαινόμενο του Netflix «Squid Game». Από τις πασαρέλες βρέθηκε στην υποκριτική και πλέον όλοι μιλούν για εκείνη. Η σειρά του Netflix έχει σκαρφαλώσει στην κορυφή του παγκόσμιου top 10 της πλατφόρμας και οι πρωταγωνιστές της έχουν γίνει διάσημοι σε… ένα βράδυ! Η Jung Ho-yeon, μετά από ένα επιτυχημένο δοκιμαστικό και χωρίς ιδιαίτερη προηγούμενη εμπειρία, πήρε τον ρόλο που άλλαξε τα πάντα στη ζωή της.

Η σειρά «Squid Game» πραγματεύεται την περιπέτεια ανθρώπων που συμμετέχουν σε διεστραμμένες εκδοχές παιδικών παιχνιδιών για να απαλλαγούν από τα υπέρογκα χρέη τους. Όσοι χάνουν, πεθαίνουν ή δολοφονούνται και ένας θα είναι ο νικητής. Το 27χρονο μοντέλο, παίζει τον ρόλο της Kang Sae-byeok, μίας νεαρής αποστάτριας από τη Βόρεια Κορέα, που παλεύει να βγάλει χρήματα με κάθε τρόπο για να βοηθήσει τον αδερφό της και να ξαναβρεθεί με την μητέρα της, η οποία βρίσκεται ακόμα στη Βόρεια Κορέα. Είναι αρκετά απόμακρη και στο παιχνίδι θα βρει έναν παλιό γνωστό της που τη θέλει νεκρή. Μπορεί όμως εκείνος να πεθάνει πρώτος!

 

Η σειρά προβλήθηκε για πρώτη φορά στις 17 Σεπτεμβρίου και σύμφωνα με το Netflix έφτασε στην κορυφή της λίστας σε 90 χώρες μέσα σε μόλις 10 ημέρες. Ενώ το είδος της σειράς δεν είναι κάτι καινούργιο για το κοινό, τα εντυπωσιακά εφέ, η φωτογραφία, οι χαρακτήρες αλλά και η μελέτη της ανθρώπινης φύσης, της απελπισίας αλλά και της απληστίας, εντυπωσίασαν τους θεατές.